piątek, 1 maja 2015

LECZO

Unikałam przygotowywania leczo bo wydawało mi się,że
jest zbyt pracochłonne. Myliłam się.
Dziś z czystym sumieniem proponuję tę potrawę  jako
 prostą w przygotowaniu i bardzo smaczną:
 
 
WARTOŚCI ODŻYWCZE:
TŁUSZCZ: 18.8
WĘGLOWODANY: 17.4
BIAŁKO: 48
KALORIE: 430.6
 
SKŁADNIKI:
 

70 g cebuli
340g cukinii
1 łyżka koncentratu pomidorowego 30%
180g piersi kurczaka 
15g oliwy z oliwek
95g pieczarek
1 średni pomidor

WYKONANIE:

Pierś z kurczaka gotujemy w całości ( około 30 minut).
W tym czasie myjemy, obieramy i kroimy warzywa.
Wrzucamy je do garnka, dodajemy oliwę i dusimy.
Ugotowaną pierś wyciągamy z wody i studzimy,
następnie kroimy ją w kostkę lub paski.
Dodajemy do warzyw. Nadal dusimy.
Na koniec dodajemy koncentrat pomidorowy, mieszamy,
chwilę jeszcze trzymamy na ogniu pod przykryciem.
Przekładamy do miski lub na talerz.
Można podawać z pieczywem. Ja zjadłam swoje leczo bez zbędnych dodatków.

Zauważyliście, że nie dodawałam żadnych przypraw?
Nie trzeba. Tak dobrane składniki świetnie smakują bez soli czy ziół.

SMACZNEGO!!!













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz