poniedziałek, 9 marca 2015

KURCZAK CURRY

Kurza pierś i przyprawa curry to jest to!
 

 
WARTOŚCI ODŻYWCZE:
TŁUSZCZ: 4.75
WĘGLOWODANY: 1.90
BIAŁKO: 44.67
KCAL: 245
 
SKŁADNIKI:
 
150 g piersi kurczaka
100 g sałaty- dowolnej (ja użyłam mieszanych)
curry, sól
 
WYKONANIE:
 
Pierś nacieramy curry i solą.
Odstawiamy na co najmniej godzinkę, żeby przeszła smakiem przyprawy.
Kroimy ją w plastry i smażymy na rozgrzanej patelni teflonowej lub w opiekaczu.
Porwaną drobno sałatę wrzucamy do miski,
dodajemy usmażoną pierś, mieszamy.
MOŻNA dodać jogurt naturalny lub majonez niskotłuszczowy.
Ja tym razem dodałam majonez z ''walden farms''  oraz polałam
 odrobiną sosu bbq, który uwielbiam :)
Posypałam też mieszanką czosnku z ziołami.
Jednak kwestia przypraw i dodatków to rzecz smaku.
Sałatka równie dobrze smakuje bez ich udziału,
samo curry nadaje odpowiedni smak i aromat.
 




SMACZNEGO!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz