środa, 17 grudnia 2014

''NUTELLA'' ZE SKLEPU DUKANA

 
Postanowiłam zakupić parę produktów ze sklepu Dukana.
Między innymi ''nutellę'' bo bardzo mnie ciekawił jej smak. Oryginalna Nutella to mój
wielki przysmak i jej smaku najbardziej mi brakowało.

Powiem tak: BARDZO SIĘ CIESZĘ Z TEGO ZAKUPU.
Czekoladowo-orzechowe smarowidło Dukana nie smakuje jak inne tego typu produkty.
Ma bardziej galaretowatą konsystencję , ale jest BARDZO czekoladowa i znakomicie
zaspokoiła moją , i tak rzadką, ochotę na słodycze.

Przygotowałam sobie do niej placki otrębowe (TU PRZEPIS)
1.5 łyżeczki ''nutelli'' wystarczyło na posmarowanie trzech placków.
 Dobrze się rozsmarowuje , jest słodka i nie trzeba jej dużo używać aby się nacieszyć jej smakiem.
Polecam.
Moja ocena:
10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz