poniedziałek, 15 grudnia 2014

SHIRATAKI


 Szukając nowych smaków znalazłam kilkanaście nowych produktów, których można użyć
przygotowując posiłki niskowęglowodanowe.

Dziś przedstawiam pierwszy z nich.
 Znany jako SHIRATAKI makaron (lub ryż) , który powstał z rośliny o nazwie konjac.
Produkt zawiera znikomą ilość kalorii, natomiast jest bogaty w błonnik.
Przygotowuje się go błyskawicznie. Wystarczy przepłukać go w zimnej wodzie i podgrzać w mikrofalówce lub na patelni. Tak, jak zwykły makaron nadaje się jako dodatek zarówno do mięs, niektórych ryb jak i do potraw słodkich.

Nie miałam pojęcia czego się po nim spodziewać, ale kupiłam, przyrządziłam i z czystym sumieniem polecam.
Smakuje podobnie do zwykłego makaronu, jest jednak bardziej '' gumiasty'', co uważam za zaletę.

Na pierwszy ogień poszedł z grillowanym mięsem i sosem jogurtowym z bazylią.

 


Z pewnością na stałe dołączy do mojego menu. Choć nie można się nim najeść do syta, to jednak jest naprawdę smacznym zamiennikiem kiedy chcemy poczuć smak ''normalnego'' jedzenia.

Moja ocena:
10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz